Hlavným cieľom SAPKN je ochrana toho najcennejšieho, čo portály hromadného nakupovania majú – svojich spotrebiteľov. Do SAPKN sú prijímané výhradne portály, ktoré spĺňajú prísne podmienky pre vstup, čím sa značne eliminuje riziko vstupu neseriózneho portálu kolektívneho nakupovania. Všetci členovia SAPKN sa zároveň zaviazali dodržiavať náš etický kódex.

Samozrejme, nie sme schopní garantovať kvalitu zľavových portálov, ktoré nie sú členom SAPKN, snažíme sa však skvalitniť celý trh kolektívneho nakupovania, budeme vám teda vďační za každú informáciu o problémoch, ktoré sa môžu vyskytnúť pri využívaní vašich zľavových kupónov u jednotlivých členov ale i nečlenov SAPKN. Našou snahou je v prvom rade chrániť spotrebiteľa pred problematickými situáciami, ktoré sa môžu vyskytnúť a pomáhať mu ich riešiť.

  • Máte problém s portálom, ktorý je členom SAPKN?
  • Vyskytol sa problém s prevádzkou, ktorá neplní služby, alebo nedodáva produkt v požadovanej kvalite - v zmysle zakúpeného zľavového kupónu?
  • Máte problém s rezerváciou v zariadení, do ktorého vlastníte platný zľavový kupón?
  • Myslíte si, že ponuka, ktorú zľavový portál ponúka nie je adekvátna trhovým cenám?
  • Dostávate spam od členov či nečlenov SAPKN, bez toho aby ste boli registrovaní u daného portálu?

V prípade ak ste na ktorúkoľvek z týchto otázok odpovedali áno, prípadne máte iný problém týkajúci sa tohto segmentu trhu, napíšte nám, prosím, e-mail na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. . Ďakujeme.

 

Ako sa starajú členovia SAPKN o svojich zákazníkov?

 v rámci všetkých podmienok, ktoré musí portál spľňať, aby mohol byť členom asociácie sa zákazníka - sportrebiteľa týka predovšetkým:

  • spoľahlivý zákaznícky servis e-mailom aj telefonicky minimálne počas pracovných hodín, pričom portál reaguje na podnety zákazníka do 24 hodín (resp. najbližší pracovný deň)
  • riešenie a vybavovanie reklamácií zákazníkov, komunikácia s poskytovateľmi zliav, pomoc zákazníkovi v prípade, že má s poskytovateľom zľavy problém
  • v prípade potreby pomoc a súčinnosť portálu pri riešení storien a reklamácií kupónov