Kódex SAPKN

  1. Člen SAPKN (ďalej len „asociácie“) v plnej miere zodpovedá za kvalitný chod svojho portálu, funkčnosť a spoľahlivosť systému platieb, dbá na kvalitu poskytovaných služieb a spokojnosť zákazníka
  2. Monitoruje priebeh využítvania kupónov predaných na svojom portáli, a to ako poskytovaných služieb, tak dodávania tovaru. To všetko vrátane kontroly voľných kapacít prevádzky potrebných pre vybavenie predaného množstva kupónov a cenového nastavenia danej ponuky. Podľa potreby rieši šťažnosti zákazníkov a pomáha riešiť ich problémy s daným poskytovateľom služby
  3. Člen asociácie je povinný v prípade akýchkoľvek závažnejších problémov, nestability portálu alebo insolventnosti informovať o tejto situácii SAPKN, aby bolo možné podniknúť potrebné kroky pre stabilizáciu spoločnosti a bezpečnosť klientov
  4. V prípade odôvodnenej reklamácie zákazníka pomáha riešiť vrátenie peňazí zo strany poskytovateľa zľavy. Pokiaľ ešte disponuje finančnými prostriedkami poskytovateľa zľavy, môže ich vrátiť zákazníkovi, prípadne ho odškodniť vo forme kreditu.
  5. Člen asociácie je povinný zverejňovať kompletné podmienky využitia kupónu ku každej ponuke na svojom portáli
  6. Nenavyšuje umelo svoje predaje a neskresľuje tak verejne prístupné údaje o číslach predajnosti, ktoré tak zavádzajú zákazníkov i poskytovateľov služieb (max. storno kupónov sa bude kontrolovať aj v spolupráci s partnerskými agregátormi zliav)
  7. Člen asociácie nepoužíva nelegálne postupy a spôsoby propagácie svojho portálu, e-mailov či v sociálnych médiách (spam, nekalé súťaže, parazitovanie na obch. mene konkurencie či svojich obchodných partnerov a pod.)
  8. Zúčastňuje sa pravidelne na pravidelných zasadnutiach SAPKN a aktívne prispieva k činnosti združenia
  9. Člen asociácie šíri dobré meno SAPKN a dodržiava všetky jej princípy a zásady
  10. V plnej miere spolupracuje s ostatnými členmi SAPKN a svojou činnosťou ich úmyselne nepoškodzuje.